touTubefbInstagram icontiktok

Методичний кабінет

Методичні об'єднання та циклові комісії

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

Методичні об’єднання та циклові комісіі у сфері ПТО є структурним підрозділом установи освіти, діяльність якого спрямована на підвищення якості освітнього процесу на основі моніторингу його складових і результатів, аналізу діяльності викладачів і майстрів виробничого навчання.

В училищі створені і функціонують одне методоб'єднання та дві циклові комісії:

  1. Циклова комісія груп профтехциклу.
  2. Циклова комісія суспільно-гумунітарних та соціально-економічних дисциплін.
  3. Методичне об’єднання груп кухарського спрямування.

Методичні об’єднання та циклові комісіі здійснюють свою діяльність на підставі відповідних документів навчального закладу і, в першу чергу, «Положення про методичні об’єднання та циклові комісіі ПТНЗ».

Пріоритетними напрямками діяльності методичної комісії є:

  1. Реалізація освітніх стандартів у навчальному процесі;
  2. Розробка комплексного-методичного забезпечення професій та навчальних дисциплін;
  3. Упровадження сучасних педагогічних технологій;
  4. Вивчення, узагальнення і розповсюдження позитивного педагогічного досвіду;
  5. Надання допомоги викладачам-початківцям, розвиток принципів педагогічного співробітництва;
  6. Інтеграція освіти з виробництвом, наукою і культурою;
  7. Забезпечення умов для розвитку творчих здібностей учнів.

Форми роботи методичного об’єднання та циклової комісіі

З метою створення умов для розвитку педагогічної майстерності викладачів, обговорення та бачення актуальних проблем методики викладання, комісія організовує свою роботу у формі: конференції; круглих столів; семінарів-практикумів; засідань, нарад; педагогічних читань; предметних тижнів; оглядів - конкурсів, виставок; єдиних методичних днів; відкритих занять; контрольних і взаємних відвідувань занять; консультацій тощо.

Організація роботи циклової та метордичної комісії

Робота комісії планується її головою на навчальний рік з урахуванням стратегічних цілей закладу освіти, проблеми, над якою працює комісія у поточному році, потенціалу кожного педагога.

Планування здійснюється лише після проведення системного аналізу. Він проводиться в кінці навчального року або напередодні нового навчального року і є описом змін, які сталися в результаті діяльності. З виявлених в результаті аналізу факторів і причин, що перешкоджають вирішенню завдань попереднього року, визначаються існуючі проблеми.

Проблема року - це поєднання предмета перетворення (питання, проблема, яку потрібно вирішити) і тієї перешкоди, яке в даному навчальному році цьому перетворенню заважає. Далі слід сформувати і визначити пріоритетні напрями діяльності комісії для досягнення поставленої мети, способи виконання конкретних завдань.

При складанні плану враховуються:

  1. Рішення педагогічної (методичної) ради училища;
  2. План роботи педагогічної (методичної) ради;
  3. План роботи училища;
  4. Побажання і пропозиції викладачів і майстрів в/н - членів комісії.

План обговорюється на засіданні комісії та затверджується заступником директора з навчальної роботи в термін до 10 вересня.

У плані зазначаються: види робіт (заходи), терміни, виконавці, плановані результати.

Методична рада

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

   Методична рада координує всю методичну роботу, що проводиться в навчальному закладі, акумулює нові, передові ідеї і перетворює їх у життя. До методичної ради входять кращі, найбільш досвідчені педагоги, які досягли високих показників у навчанні та вихованні учнів, педагоги-майстри, керівники методоб’єднань, керівники шкіл передового досвіду, кращі класні керівники. Очолює раду й несе відповідальність за її роботуметодист. Контролює роботу методичної ради директор навчального закладу.

     Методична рада навчального закладу реалізує завдання методичної роботи, визначені на поточний рік, бере участь у плануванні методичної роботи, спрямовує роботу предметних методичних об’єднань педагогів та шкіл передового досвіду, очолює роботу з підготовки та проведення внутрішньоучилищних педагогічних читань і методичних конференцій, визначає та розробляє тематику доповідей на них, виходячи з місцевих умов і потреб навчального закладу, разом з бібліотекарем складає бібліографічні списки за обраними темами. Підготовлені доповіді ретельно вивчаються й рецензуються членами ради, визначаються ступінь і якість їх готовності. На основі цих доповідей рада розробляє проект рекомендацій, узагальнює та поширює передовий педагогічний досвід.

     Методична рада визначає проблематику та розробляє програму семінарів, практикумів з педагогами з окремих питань, визначає тематику та методичні цілі відкритих уроків, їх систему, координує терміни проведення.

     Засідання методичної ради проводяться двічі на семестр. Методична рада координує всю методичну роботу. Це творча лабораторія навчального закладу, яка акумулює нові, передові ідеї і перетворює їх у життя.

      Методична рада не підмінює роботу педагогічної ради, а реалізує і втілює в життя її рішення.

Організація і керівництво методичною роботою в училищі

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

Методична робота училища координується Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Київській області. Діяльність центрів здійснюється за такими основними напрямами:

  1. Науково-методичне забезпечення системи професійно-технічної освіти;
  2. Трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники ПТНЗ;
  3. Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;
  4. Консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку виробництва, освіти, науки, техніки, організації навчально-виробничого, навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.

Загальну організацію методичної роботи в ДНЗ «Київське ОВПУХТРС» здійснює директор, безпосереднім організатором її є методист. Конкретну ж роботу з різними категоріями педагогічних працівників проводять заступники директора з НВР та старший майстер училища.

Організація та керівництво методичної роботиу навчальному закладі проводиться, як правило, на діагностичній основі. Директор, його заступники та методист глибоко і всебічно аналізують підсумки роботи училища за попередні роки, виявляють невирішені проблеми і недоліки, знайомляться з елементами передового досвіду, проводять виробничі наради з керівниками методичних комісій, викладачами, майстрами в/н, вихователями гуртожитку, керівниками творчих груп. Після цього всі педагоги заповнюють діагностичні анкети, у яких вказують, що вдається добре в навчальній, виховній роботі, у спілкуванні з учнями, що не вдається, з яких проблем потрібна методична допомога, які є труднощі.

Методична робота в училищі планується на рік, виходячи з цілей і завдань навчального закладу, враховуючи єдину науково-методичну проблему, над якою працює педагогічний колектив, та аналіз діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік. План методичної роботи на навчальний рік розробляється методистом за участю заступників директора, старшого майстра, обговорюється на педагогічній раді та затверджується директором навчального закладу.

В училищі набрали поширення як традиційні так і нетрадиційні форми методичної роботи з педагогами. Незважаючи на властиві недоліки традиційних форм методичної роботи (фронтальність, негнучкість, гонитва за кількістю методичних заходів, відсутність оперативності в допомозі), система неперервного підвищення кваліфікації педагогів була б неповною без них.

З метою розвитку творчої активності педагогічних працівників слід організовувати та проводити, окрім традиційних форм методичної роботи, нетрадиційні форми, що є одним із дієвих шляхівпідвищення та удосконалення рівня компетентності. Нетрадиційні форми роботи ефективно сприяють формуванню навичок і умінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, допомагають педагогам опанувати нові технології.

Педагогічна рада

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

     Педагогічна рада функціонує згідно з Положенням, проводиться 4—5 разів на рік. Конкретна проблема, що постає перед навчальним закладом, розкривається, трансформується у порядок денний педради.

     Питання порядку денного:

  1. Висвітлення теорії обговорюваних питань, кращого досвіду в цій області;
  2. Стан практики навчального закладу (результати діагностики, аналіз анкет);
  3. Огляд навчально-методичного забезпечення;
  4. Рекомендації з обговорюваних питань.

     Алгоритм підготовки педради

  1. Визначення цілей і завдань.
  2. Формування малої творчої групи педради.
  3. Відбір літератури з даного питання і підготовка первинного матеріалу силами малої творчої групи.
  4. Складання плану підготовки і проведення педради.
  5. Розробка анкет і проведення анкетування.
  6. Інформування педагогічного колективу про план і хід підготовки педради.
  7. Відвідування відкритих уроків методистом та заступником, здійснення аналізу за певною схемою, з врахуванням поставлених цілей і завдань.
  8. Обговорення, обробка цифрового матеріалу силами малої творчої групи.
  9. Систематизація та підготовка остаточного матеріалу.
  10. Проведення відкритих уроків відповідно до цілей і завдань педради.
  11. Обговорення питань педради на засіданнях методичного об’єднання.
  12. Підготовка питань для обговорення на педраді.
  13. Підготовка залу та всіх необхідних технічних засобів.
  14. Включення в роботу психологічної служби: здійснює опитування учнів, батьків, веде підготовку до роботи в малих творчих групах.
  15. Підготовка проекту рішення педради.

Заходи з виховної роботи 2016-2017 н.р.

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

11.07.2017 р. Всесвітній день протидії торгівлі людьми

27.06.2017 р. ВИПУСК 2017

16.06.2017 р. Міжнародний семінар

02.06.2017 р. Міжнародний день захисту дітей та Всесвітній день батьків

31.05.2017 р. Акція «Стоп курінню!» з нагоди Всесвітнього дня без тютюну

07.04.2017 р. День здоров’я

05.04.2017 р. Урок на тему "Військовий обов'язок громадян України"

03.04.2017 р. Конференція «Енергозбереження – крок до майбутнього. Ми – за енергоефективність!"

03.04.2017 р. Виховна година «Хвала рукам, що пахнуть хлібом»

22.03.2017 р. Виховна година на тему: «З любов’ю в серці»

15.02.2017 р. Розважально-конкурсна програма «Він чи вона?»

10.02.2017 р. Випуск 2017

25.01.2017 р. День Студента

21.12.2016 р. Святкування Нового року

19.12.2016 р. День Святого Миколая

09.12.2016 р. Міжнародний День права людини

07.12.2016 р. Конкурс "Лицар – 2016 року"

25.11.2016 р. Батьківські збори

14.11.2016 р. Тиждень енергоефективності

16.11.2016 р. Виховна година "У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі"

24-27.10.2016 р. Визволення України від фашистських загарбників

27.10.2016 р. Брейн-ринг "Щасливий випадок"

29-30.09.2016 р. Роковини трагедії у Бабиному Яру

 

Заходи національно-патріотичної спрямованості 2016-2017 н.р.

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

24.05.2017 р. День Героїв

19.05.2017 р. День Європи

18.05.2017 р. День вишиванки

18.05.2017 р. День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

05.05.2017 р. Заходи до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

27.04.2017 р. Міжнародний День пам’яті Чорнобильської катастрофи

26.04.2017 р. Конференція-презентація «Герої сучасності. Київщина»

17.03.2017 р. Українська революція 1917-1921 рр.

16.03.2017 р. День українського добровольця

10.03.2017 р. Вшанування пам’яті Т.Г. Шевченка

27.02.2017 р. Святкування Масляної

22.02.2017 р. Міжнародний день рідної мови

20.02.2017 р. День Героїв Небесної Сотні

20.01.2017 р. День Соборності України

19.01.2017 р. Водохреща - 2017

05.01.2017 р. Святкування Святвечора

08.12.2016 р. «Вечір української мови та народної української пісні»

24.11.2016 р. Вшанування жертв пам’яті Голодомору

24-27.10.16 р. Визволення України від фашистських загарбників

29-30.09.2016 р. Роковини трагедії у Бабиному Яру

 

Підготовка за освітньо-кваліфікаційним рівнем –фаховий молодший бакалавр: