Методичний кабінет
Єдина методична тема
Єдина науково-методичною темою
«Формування новітнього освітнього середовища в умовах реалізації компетентісного підходу з метою підвищення якості професійної освіти»
Педагогічною метою роботи над єдиною методичною темою є:
- удосконалення професійної, соціальної та особистісної компетентності кожного учасника освітнього процесу;
- підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психологічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи;
- формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку.
Головне завдання методичної роботи:
- створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного учасника освітнього процесу;
- забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та готовності їх до використання нових форм і методів навчання.
Пріоритети:
- оновлення ролі педагога, як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації освітнього процесу.
Загальні напрями в організації методичної роботи:
- підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення їх професійної, соціальної та особистісної компетентності та розвитку творчої ініціативи;
- упровадження в освітній процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних методів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації;
- забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня, встановлення пріоритетом уроку соціалізацію здобувачів освіти.
- організація методичного супроводу молодих педагогів для успішної адаптації до роботи в училищі та підвищення рівня професійної, соціальної та особистісної компетентності;
- активізація видавничої діяльності педагогічних працівників їх участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі;
- підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу;
- удосконалення контрольно-оцінювальної діяльності в процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.
Структурою внутрішньоучилищної методичної роботи буде технологічний підхід до методичної роботи, який включатиме в себе систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід робити), сприятиме вирішенню проблем якості освіти, які знаходяться в епіцентрі уваги методичної роботи:
- кадрове та науково-методичне забезпечення освітнього процесу;
- створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів;
- проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;
- вивчення та впровадження в практику ефективних методик та нових освітніх технологій навчання та виховання.
Перелік закладів післядипломної освіти
Педагогічна скарбниця
Барташевич І.Л. -
урок виробничого навчання на тему: "Приготування млинцевого тіста та виробів з нього"
Петренко Л.В. -
"Приготування масляних кремів"
"Технологія приготування пісочного тіста та виробів з нього"
"Технологія приготування виробів з дріжджового тіста"
Міщенко А.О. -
"Приготування страв сучасного ресторану із прісного тіста"
"Приготування, оформлення та відпуск різноманітних дієтичних страв"
Баб'як В.О. -
"Робота з системою автоматизованого керування закладами ресторанного господарства"
Створення публікацій за допомогою програмного забезпечення Publisher
Волошина Ю.В. -
"Приготування помади білої основної"
Стефанчук І.В. -
"Столовий етикет. Послідовність сервірування столів"
"Методи та форми обслуговування споживачів"
Рева Л.Г. -
"Технологія приготування борщів"
"Кмітливий кухар"
Криворученко М.П. -
"Електротехнічні пристрої, що перетворюють електричну енергію"
Пісна І.А. -
"Приготування страв з м'яса смаженого порційними панірованими та порційними натуральними шматками"
Куба О.М. -
"Приготування рибної котлетної маси та напівфабрикатів з неї"
Дуальна форма навчання
Проєктна діяльність
- Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України»
- Обласний освітньо-патріотичний проєкт "Неопалима купина"
- Обласний конкурс "Апсайклінг як мистецтво"
- 6) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України».
- 5) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України».
- 4) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України»
- 3) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України»
- 2) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України»
- 1) Обласний пошуково-професійний проєкт «Смачно, корисно, креативно. Культура харчування України»
- Участь у проєкті з обміну ламп
- Обласний пошуковий професійно-соціальний проєкт «Наближаємо перемогу разом: українська символіка у виробах для потреб ЗСУ»
- Участь у проєкті «Інтернаціоналізація професійного навчання»
-
Проєкт "Технології розвитку критичного мислення в учнівської молоді ЗП(ПТ)О"
-
Проєкт "Майстер-клас як одна із форм ефективного професійного навчання"
-
Проєкт "Виготовлення муляжу як один із засобів формування професійних компетентностей кондитера"
- Обласний пошуково-інформаційний проєкт «Аграрна Україна»
- В рамках соціального проєкту презентація трьохразового сезонного меню