touTubefbInstagram icontiktok

  • GL0
  • GL2
  • GL3
  • Gl4
  • Gl5
  • Gl6

Методичний кабінет

03.03.2016 р. "Уся гордість і велич світу – від жінки"

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

046403 березня 2016 року з нагоди Міжнародного жіночого дня у нашому навчальному закладі відбулась відкрита виховна година "Уся гордість і велич світу – від жінки", яку підготували і провели учні групи № 42 під керівництвом куратора Реви Л.Г.

Алгоритм планування та організації методичної роботи в ДНЗ "Київське ОВПУХТРС"

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

     Методична робота у ДНЗ «Київське ОВПУХТРС» здійснюється на підставі Закону України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», наказу МОН України від 12.12.2000 № 582 «Про удосконалення методичної роботи в системі професійно-технічної освіти», методичних рекомендацій Інституту інноваційних технологій і змісту освіти «Організація науково-методичної роботи у професійно-технічному навчальному закладі» 2009 р., методичних рекомендацій НМЦ ПТО у Київській області.

     Система організації та керування методичною роботою в ДНЗ «Київське ОВПУХТРС» здійснюється відповідно наступного алгоритму:

     І крок. Проведення аналізу методичної роботи за минулий рік:

  1. Проблемні питання, над якими працював педагогічний колектив у минулому навчальному році;
  2. Зростання педагогічної майстерності педагогічних працівників навчального закладу;
  3. Елементи кращого досвіду, які були впроваджені в практику роботи ПТНЗ, окремих педпрацівників, регіону та області;
  4. Проведені методичні заходи та їх ефективність;
  5. Проблемні питання та завдання, над якими працюватиме педагогічний колектив, виходячи з аналізу навчально- виховного процесу та діагностики.    

     II крок.Організація та керівництво методичною роботою:

  1. Для організації та керівництва методичною роботою в навчальному закладі створюється методична рада, до складу якої входять директор ПТНЗ, заступники директора, методист, голови методичних комісій.
  2. Скласти та затвердити план та графік методичної роботи.
  3. Розробити (продовжуати) план роботи над методичною проблемою навчального закладу.
  4. Визначити структуру та форми методичної роботи, які будь застосовуватись в навчальному закладі, форми підвищення кваліфікації педпрацівників, їх атестація.
  5. Визначити доцільність роботи творчої групи (школи педагогічної майстерності, школи передового досвіду) з конкретної теми, впровадження елементів перспективного педагогічного досвіду.
  6. Забезпечити активну участь педагогічних працівників у роботі обласних педагогічних читаннях, семінарів-практикумів, постійних семінарів, шкіл педагогічної майстерності, школи молодого педагога.
  7. Створити та організувати роботу методичних та циклових комісій
  8. Визначити керівників методичних комісій, творчих груп, періодичність засідань.
  9. Визначити форми методичної роботи з молодими педагогами (школа молодого педагога, наставництво, стажування).
  10. Визначити індивідуальні форми методичної роботи в начальному закладі, їх тематику та періодичність (консультації, співбесіди, взаємовідвідування уроків, допомога педпрацівникам, які одержали рекомендації за результатами атестації, які навчаються заочно, створити сприятливі умови для самоосвіти тощо).

     ІII крок. Підведення підсумків методичної роботи за навчальний рік:

  1. Аналіз виконання або невиконання тих завдань та проблем, що були поставлені перед педагогічним колективом на навчальний рік.
  2. Аналіз роботи методичних комісій, творчих груп, шкіл педагогічної майстерності тощо з визначенням цінного досвіду (основні завдання, які стоять перед методичною комісією, ступінь їх розв'язання) по предметах, циклах; вказати, які форми й методи є найефективнішими (за результатами), хто з педагогічних працівників і в яких видах роботи брав активну участь, які наслідки.
  3. Оцінка результатів підвищення кваліфікації педпрацівників, їхнього методичного рівня (спираючись на результати навчальних досягнень учнів з професійно-теоретичної, професійно-практичної та загальноосвітньої підготовки):

а) характеристика й аналіз форм підвищення кваліфікації, результативність: виконання плану, причини невиконання; мікрогрупи та інші форми роботи з різними категоріям педагогів; семінари. Результати проведення педагогічних читань, конференцій та інших форм роботи: якість рекомендацій, робота з їх виконання в міжатестаційний період;проведення відкритих уроків (мета, якість, форма); оцінка ефективності допомоги, яку надали навчально-методичний центр, адміністрація ПТНЗ різним категоріям педагогічних працівників;

б) запровадження нових форм і методів навчання, порівняння їхньої ефективності з тими, що використовувалися раніше (за рівнем навчальних досягнень учнів);

в) характеристика результативності роботи педагогів із забезпечення високого рівня навчальних досягнень учнів;

г) роль заступника директора з НВР, методиста у керівництві самоосвітою педагогів, шляхи надання їм допомоги, форми роботи, наслідки.

       4. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів:

а) за підсумками перевірочних, діагностичних, семестрових підсумкових робіт, тощо;

б) за результатами державної підсумкової атестації, поетапної та державної кваліфікаційної атестації;

в) за результатами олімпіад, конкурсів професійної майстерності та інших конкурсів учнівської творчості.

г) показати динаміку (позитивна чи негативна) рівня навчальних досягнень учнів, визначити причини незадовільної роботи, шляхи їх подолання.   

Організація і керівництво методичною роботою в училищі

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

Методична робота училища координується Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Київській області. Діяльність центрів здійснюється за такими основними напрямами:

  1. Науково-методичне забезпечення системи професійно-технічної освіти;
  2. Трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки та експериментальна робота, яку проводять педагогічні працівники ПТНЗ;
  3. Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;
  4. Консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку виробництва, освіти, науки, техніки, організації навчально-виробничого, навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.

Загальну організацію методичної роботи в ДНЗ «Київське ОВПУХТРС» здійснює директор, безпосереднім організатором її є методист. Конкретну ж роботу з різними категоріями педагогічних працівників проводять заступники директора з НВР та старший майстер училища.

Організація та керівництво методичної роботиу навчальному закладі проводиться, як правило, на діагностичній основі. Директор, його заступники та методист глибоко і всебічно аналізують підсумки роботи училища за попередні роки, виявляють невирішені проблеми і недоліки, знайомляться з елементами передового досвіду, проводять виробничі наради з керівниками методичних комісій, викладачами, майстрами в/н, вихователями гуртожитку, керівниками творчих груп. Після цього всі педагоги заповнюють діагностичні анкети, у яких вказують, що вдається добре в навчальній, виховній роботі, у спілкуванні з учнями, що не вдається, з яких проблем потрібна методична допомога, які є труднощі.

Методична робота в училищі планується на рік, виходячи з цілей і завдань навчального закладу, враховуючи єдину науково-методичну проблему, над якою працює педагогічний колектив, та аналіз діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік. План методичної роботи на навчальний рік розробляється методистом за участю заступників директора, старшого майстра, обговорюється на педагогічній раді та затверджується директором навчального закладу.

В училищі набрали поширення як традиційні так і нетрадиційні форми методичної роботи з педагогами. Незважаючи на властиві недоліки традиційних форм методичної роботи (фронтальність, негнучкість, гонитва за кількістю методичних заходів, відсутність оперативності в допомозі), система неперервного підвищення кваліфікації педагогів була б неповною без них.

З метою розвитку творчої активності педагогічних працівників слід організовувати та проводити, окрім традиційних форм методичної роботи, нетрадиційні форми, що є одним із дієвих шляхівпідвищення та удосконалення рівня компетентності. Нетрадиційні форми роботи ефективно сприяють формуванню навичок і умінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, допомагають педагогам опанувати нові технології.

Заходи з виховної роботи 2016-2017 н.р.

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

11.07.2017 р. Всесвітній день протидії торгівлі людьми

27.06.2017 р. ВИПУСК 2017

16.06.2017 р. Міжнародний семінар

02.06.2017 р. Міжнародний день захисту дітей та Всесвітній день батьків

31.05.2017 р. Акція «Стоп курінню!» з нагоди Всесвітнього дня без тютюну

07.04.2017 р. День здоров’я

05.04.2017 р. Урок на тему "Військовий обов'язок громадян України"

03.04.2017 р. Конференція «Енергозбереження – крок до майбутнього. Ми – за енергоефективність!"

03.04.2017 р. Виховна година «Хвала рукам, що пахнуть хлібом»

22.03.2017 р. Виховна година на тему: «З любов’ю в серці»

15.02.2017 р. Розважально-конкурсна програма «Він чи вона?»

10.02.2017 р. Випуск 2017

25.01.2017 р. День Студента

21.12.2016 р. Святкування Нового року

19.12.2016 р. День Святого Миколая

09.12.2016 р. Міжнародний День права людини

07.12.2016 р. Конкурс "Лицар – 2016 року"

25.11.2016 р. Батьківські збори

14.11.2016 р. Тиждень енергоефективності

16.11.2016 р. Виховна година "У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі"

24-27.10.2016 р. Визволення України від фашистських загарбників

27.10.2016 р. Брейн-ринг "Щасливий випадок"

29-30.09.2016 р. Роковини трагедії у Бабиному Яру

 

Підготовка за освітньо-кваліфікаційним рівнем –фаховий молодший бакалавр: