Соціальні мережі - як віртуальне портфоліо

Автор: Vitalii. Posted in Документи

ПРТФ

Як презентувати себе в соціальних мережах для пошуку роботи та дотримуватись електронного етикету.

Дослідження підтверджують, що роботодавці переглядають профілі соціальних мереж потенційних кандидатів.
Тож, аби презентувати себе як перспективного фахівця, зверніть увагу на:
• Аватар. Перше, що бачить роботодавець, − це ваш аватар. Він повинен бути презентабельним. Знайдіть у своїй колекції нейтральну фотографію, на якій видно, що це ви. Якщо ж такої немає, попросіть близьких вас сфотографувати. У жодному разі не ставте на аватар смішні, непристойні картинки, милих кошенят і тому подібне.
• Логін/нікнейм. Те саме правило стосується написання імені та прізвища − варто вказати те, що написано у вашому паспорті. Ми б не звернули на це увагу, якби значний відсоток користувачів не підписував свій профіль як «Марина Пупсік» або «Vitalik VIP».
• Фотографії. Перегляньте свій фотоальбом, відшукайте в ньому всі провокаційні знімки. Видаліть усі фотографії, які викликають у вас сумніви. Недоречні відео теж доведеться відфільтрувати. Залиште лише ті, які характеризують вас як серйозну, орієнтовану на успіх людину. Радимо розмістити фотографії з навчання в закладі освіти: ваші роботи, знання та фахові навички.
• Інформація про себе. Тут вимоги такі ж, як і у випадку з фотографією: лаконічно, стримано і, що найголовніше, правдиво. Позитивно характеризуватимуть вас, це досвід участі у фахових конкурсах, знання мов.
• Ваші «лайки». Нижче фотографій і відеозаписів на вашій сторінці розміщена інформація про ваші спортивні вподобання, улюблені фільми, телепередачі, книги та ігри. Щодо футбольних команд можете особливо не хвилюватися, тому що на них рідко звертають увагу. А от ваші улюблені фільми, телепередачі та книги можуть про вас багато що сказати. Спробуйте відібрати лише ті, за перегляд і прочитання яких вам не соромно, а всі інші видаліть.
• Ваші ігри. Їх краще за все видалити, інакше у вашого потенційного роботодавця може скластися враження, що ви не найсерйозніший кандидат і марно витрачаєте час, особливо на робочому місці.
• Заходи та місця, які ви відвідували. Вони також можуть стати в нагоді за умови їх відповідності нормам моралі і загальному престижу. Культурні заходи та конференції залиште, «бомж-паті» видаліть назавжди.
• Спільноти чи групи. Забудьте про ті, приналежність до яких призведе до репутаційних втрат. Натомість долучіться до тих спільнот, тематика яких близька до вашої професійної орієнтації.
• Стрічка новин. Ваша новинна стрічка − це продовження профілю і має виглядати ідеально чистою, без провокаційних матеріалів. Якщо ви прогорнули свої публікації і виявили сумнівний репост якоїсь картинки, краще видаліть його.

Підсумовуємо, що позитивно впливає на вибір роботодавця:

– актуальні, коректні дані;
– підтвердження професійних якостей;
– захоплення власною справою;
– широке коло інтересів;
– хороші комунікативні навички;
– етика та культура спілкування;
– якісний контент (фото, відео, дописи та ін.)

Соціальна мережа, яка може найкраще вас презентувати, − Facebook.
Її вибір не означає відмову від інших мереж. Усе, що ви повинні з ними зробити, − видалити всю сумнівну інформацію і додати ту, що покаже вас з кращого боку.
Дотримуючись цих простих правил, зможете зацікавити роботодавця гідно оцінити ваші знання й навички.


Вдалого вам працевлаштування та успішної кар’єри!