touTubefbInstagram icontiktok

Положення про наставництво в ДНЗ "Київське ОВПУХТРС"

Автор: Super User. Posted in Методичний кабінет

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ в.о. директора

ДНЗ «Київське ОВПУХТРС»

03.09.2018 № 50/1

ПОЛОЖЕННЯ

про наставництво в ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу»

1. Загальні положення

1.1. Мета наставництва:

– швидка й ефективна адаптація майстрів виробничого навчання, викладачів-початківців до особливостей освітньої, виробничої та методичної роботи у закладі освіти;

– надання практичної допомоги у проведенні уроків, виховних заходів.

1.2. Завдання наставництва:

– надання допомоги майстрам виробничого навчання, викладачам-початківцям в оволодінні новими технологіями навчання та виховання, у науковій організації педагогічної роботи;

– формування педагогічного такту та педагогічної майстерності;

− формування спрямованості молодого педагога до постійного педагогічного пошуку.

2. Вимоги до наставника

2.1. Високі морально-етичні якості особистості наставника та авторитет у колективі.

2.2. Високий рівень професіоналізму, досвід педагогічної роботи у закладі освіти, педагогічні звання: «Викладач-методист», «Старший викладач», «Спеціаліст вищої категорії», «Майстер виробничого навчання І категорії», «Майстер виробничого навчання ІІ категорії».

2.3. Готовність поширювати власний досвід роботи, надавати практичну допомогу молодим колегам.

3. Обов’язки наставника

3.1. Допомагати майстрам виробничого навчання, викладачам-початківцям у:

− підготовці до уроків;

− оформленні навчальної документації;

− організації позаурочних заходів, гурткової, дослідної, пошукової роботи тощо;

− підготовці дидактичного матеріалу, наочних посібників;

– допомога в організації самоосвіти педагога-початківця;

− підборі методичної літератури для самоосвіти.

3.2. Запрошувати молодих колег на свої уроки, позаурочні заходи.

3.3. Аналізувати навчальні уроки своїх підопічних.

3.4. Сприяти виробленню у молодого колеги власної педагогічної майстерності.

3.5. Організовувати і проводити декади наставника.

3.6. Подавати адміністрації закладу освіти пропозиції щодо вдосконалення роботи з майстрами виробничого навчання, викладачами-початківцями.

4. Заохочення наставника

4.1. У кінці навчального року здійснювати матеріальне та моральне стимулювання найкращих наставників, яких визначає методична рада закладу освіти.

5. Права й обов’язки молодих майстрів виробничого навчання, викладачів-початківців

5.1. Звертатися за практичною допомогою до наставників та до інших викладачів закладу освіти.

5.2. Отримати зразки навчальної документації та інші нормативно-регламентуючі матеріали.

5.3. Готуватись та проводити уроки на високому рівні, проводити самоаналіз проведених уроків.

5.4. Постійно працювати над підвищенням власного професійного рівня.

5.5. Відвідувати різні типи занять у наставників та досвідчених викладачів, майстрів виробничого навчання вчитися їх аналізувати.

5.6. Брати активну участь у навчально-виробничій, виховній роботі.

Підготовка за освітньо-кваліфікаційним рівнем –фаховий молодший бакалавр: