Положення про наставництво в ДНЗ "Київське ОВПУХТРС"
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ в.о. директора
ДНЗ «Київське ОВПУХТРС»
03.09.2018 № 50/1
ПОЛОЖЕННЯ
про наставництво в ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу»
1. Загальні положення
1.1. Мета наставництва:
– швидка й ефективна адаптація майстрів виробничого навчання, викладачів-початківців до особливостей освітньої, виробничої та методичної роботи у закладі освіти;
– надання практичної допомоги у проведенні уроків, виховних заходів.
1.2. Завдання наставництва:
– надання допомоги майстрам виробничого навчання, викладачам-початківцям в оволодінні новими технологіями навчання та виховання, у науковій організації педагогічної роботи;
– формування педагогічного такту та педагогічної майстерності;
− формування спрямованості молодого педагога до постійного педагогічного пошуку.
2. Вимоги до наставника
2.1. Високі морально-етичні якості особистості наставника та авторитет у колективі.
2.2. Високий рівень професіоналізму, досвід педагогічної роботи у закладі освіти, педагогічні звання: «Викладач-методист», «Старший викладач», «Спеціаліст вищої категорії», «Майстер виробничого навчання І категорії», «Майстер виробничого навчання ІІ категорії».
2.3. Готовність поширювати власний досвід роботи, надавати практичну допомогу молодим колегам.
3. Обов’язки наставника
3.1. Допомагати майстрам виробничого навчання, викладачам-початківцям у:
− підготовці до уроків;
− оформленні навчальної документації;
− організації позаурочних заходів, гурткової, дослідної, пошукової роботи тощо;
− підготовці дидактичного матеріалу, наочних посібників;
– допомога в організації самоосвіти педагога-початківця;
− підборі методичної літератури для самоосвіти.
3.2. Запрошувати молодих колег на свої уроки, позаурочні заходи.
3.3. Аналізувати навчальні уроки своїх підопічних.
3.4. Сприяти виробленню у молодого колеги власної педагогічної майстерності.
3.5. Організовувати і проводити декади наставника.
3.6. Подавати адміністрації закладу освіти пропозиції щодо вдосконалення роботи з майстрами виробничого навчання, викладачами-початківцями.
4. Заохочення наставника
4.1. У кінці навчального року здійснювати матеріальне та моральне стимулювання найкращих наставників, яких визначає методична рада закладу освіти.
5. Права й обов’язки молодих майстрів виробничого навчання, викладачів-початківців
5.1. Звертатися за практичною допомогою до наставників та до інших викладачів закладу освіти.
5.2. Отримати зразки навчальної документації та інші нормативно-регламентуючі матеріали.
5.3. Готуватись та проводити уроки на високому рівні, проводити самоаналіз проведених уроків.
5.4. Постійно працювати над підвищенням власного професійного рівня.
5.5. Відвідувати різні типи занять у наставників та досвідчених викладачів, майстрів виробничого навчання вчитися їх аналізувати.
5.6. Брати активну участь у навчально-виробничій, виховній роботі.