Єдина методична тема
Єдина науково-методичною темою
«Формування новітнього освітнього середовища в умовах реалізації компетентісного підходу з метою підвищення якості професійної освіти»
Педагогічною метою роботи над єдиною методичною темою є:
- удосконалення професійної, соціальної та особистісної компетентності кожного учасника освітнього процесу;
- підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психологічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи;
- формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку.
Головне завдання методичної роботи:
- створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного учасника освітнього процесу;
- забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та готовності їх до використання нових форм і методів навчання.
Пріоритети:
- оновлення ролі педагога, як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації освітнього процесу.
Загальні напрями в організації методичної роботи:
- підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення їх професійної, соціальної та особистісної компетентності та розвитку творчої ініціативи;
- упровадження в освітній процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних методів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації;
- забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня, встановлення пріоритетом уроку соціалізацію здобувачів освіти.
- організація методичного супроводу молодих педагогів для успішної адаптації до роботи в училищі та підвищення рівня професійної, соціальної та особистісної компетентності;
- активізація видавничої діяльності педагогічних працівників їх участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі;
- підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу;
- удосконалення контрольно-оцінювальної діяльності в процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.
Структурою внутрішньоучилищної методичної роботи буде технологічний підхід до методичної роботи, який включатиме в себе систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід робити), сприятиме вирішенню проблем якості освіти, які знаходяться в епіцентрі уваги методичної роботи:
- кадрове та науково-методичне забезпечення освітнього процесу;
- створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів;
- проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;
- вивчення та впровадження в практику ефективних методик та нових освітніх технологій навчання та виховання.